Dostawia i Zwrot

Koszt i czas dostawy

Towar zamówiony w naszym sklepie wysyłamy firmą kurierską:

- w przypadku towarów znajdujących się w magazynie Wemax Sp. z o.o. - w ciągu 24h od daty złożenia zamówienia w przypadku wysyłki za pobraniem lub od momentu wpłynięcia pieniędzy na nasze konto w przypadku płatności przelewem,

- w przypadku towarów niedostępnych z magazynu Wemax Sp. z o.o. – w ciągu 7-14 dni od daty potwierdzenia zamówienia przez Sprzedającego oraz dokonania płatności przez Kupującego (wpływu pieniędzy na konto Wemax Sp. z o.o.)

- w przypadku braku dostępności towaru u naszych dostawców, po uzgodnieniu z kupującym zostanie wskazany inny termin dostawy lub zamówienie zostanie anulowane.

Kupując więcej niż jeden przedmiot za wysyłkę do 30 kg płacisz tylko raz.

Koszt przesyłki będzie uwzględniony na fakturze lub paragonie.

Każda paczka jest przez naszą firmę ubezpieczona.

Wemax Sp. z o.o., w zależności od wartości zlecenia oraz wagi i objętości zamawianych towarów,  zastrzega sobie możliwość ustalenia dodatkowej opłaty za transport. Koszty dostawy zostaną podane klientowi w momencie zawierania umowy i dopiero po ich zaakceptowaniu zlecenie klienta będzie realizowane.

Dostępne formy dostawy:

Przesyłka kurierska (płatność przelewem) - 18 zł netto (22,14 zł brutto)

Przesyłka kurierska (płatność gotówką za pobraniem) - 24 zł netto (29,52 zł brutto)

Wysyłka na koszt sprzedającego od wartości zamówienia - 1000 zł netto

Odbiór osobisty PŁATNOŚĆ GOTÓWKĄ lub wcześniejszy przelew na podstawie faktury proforma. Odbiór po zaksięgowaniu środków na koncie Wemax Sp. z o.o.

Zwroty i reklamacje

Gwarancja i serwis

Wszystkie sprzedawane przez nas wyroby objęte są 12 miesięczną gwarancją. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych przez niewłaściwą, niezgodną z instrukcją lub niezgodną z przeznaczeniem eksploatację. Gwarancja nie obejmuje również zużycia się części wynikającego z normalnej eksploatacji. Dotyczy to w szczególności zużycia narzędzi skrawających, elementów okładzin ciernych, hamulcowych, sprzęgłowych i innych części współpracujących, których zużycie jest naturalnym wynikiem eksploatacji.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu 85 743 10 95

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail biuro@wemax.pl lub telefonicznie 85 743 10 95. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.